Szczegóły wybranej pozycji
Autor:
Curtis Tony ,
Tytuł: Marketing dla studentów kierunków technicznych /oe/
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN / ISSN: 83-264-7999-1
Rok wydania: 2015
Wydanie nr: 02
Ilosć stron: 482
Stany prawne:
cena netto: 56.19 zł cena brutto: 59.00 zł
cena promocyjna: 54.28 zł
Uwagi:
"Ta książka jest efektem kilkunastoletniej pracy dydaktycznej w zakresie marketingu ze studentami naukowo-technicznych studiów magisterskich i licencjanckich. Pracodawcy coraz częściej wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona - rozumiała nie tylko kwestie czysto naukowe, ale także klientów i rynki danej organizacji".
Autor
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
- elementy marketing-mix,
- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych. "Lektura obowiązkowa dla każdego, kto wybrał fakultet z biznesu lub marketingu, a także solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukończyli studia naukowo-techniczne".
Naren Gupta, School of Engineering and the Built Environment, Napier University