Szczegóły wybranej pozycji
Autor:
Barlow Janelle ,
Stewart Paul ,
Tytuł: Markowa obsługa klientów /oe/
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN / ISSN: 83-264-3176-0
Rok wydania: 2014
Wydanie nr: 02
Ilosć stron: 236
Stany prawne:
cena netto: 46.67 zł cena brutto: 49.00 zł
cena promocyjna: 45.08 zł
Uwagi:
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:
- Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
- Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
- Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
- Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.