Szczegóły wybranej pozycji
Autor:
Jbk700 ,
Jędrzejczak Jacek ,
Tytuł: Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie /oodk/
Wydawnictwo: Oddk Ośrodek Doradztwa I Doskonalenia
ISBN / ISSN: 83-7426-384-9
Rok wydania: 2011
Wydanie nr: 02
Ilosć stron: 109
Stany prawne:
cena netto: 68.00 zł cena brutto: 71.40 zł
cena promocyjna: 65.69 zł
Uwagi:
Zadowoleni klienci urzędów w istotny sposób wpływają na kształtowanie się pozytywnej opinii o funkcjonowaniu danego urzędu. Dlatego tak ważne jest ciągłe doskonalenie umiejętności urzędników w zakresie obsługi klientów.
W poradniku m.in.:
- Techniki i etapy obsługi klienta
- Zasady profesjonalnego zachowania
- Jak postępować z „trudnym” klientem
- Praktyczne podpowiedzi, przydatne techniki w radzeniu sobie w sytuacjach konfliktowych
- Specyfika formy kontaktu przez telefon, jak obsługiwać klienta, schematy rozmów, przykłady, praktyczne uwagi
- Testy i kwestionariusze – autodiagnoza umiejętności z interpretacją wyników.
Poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników obsługujących klientów w urzędach pracy, izbach skarbowych, urzędach miast i gmin itd.